صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 185064
تعداد نوشته ها : 212
تعداد نظرات : 4
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

سرهنگ حسین رحیمی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برنامه ریزی روز قدس گفت: امسال به دلیل احتمال مصادف شدن عید سعید فطر با جمعه ۲۶ تیر، راهپیمایی روز قدس ۲۳ ماه مبارک رمضان مصادف با ۱۹ تیر برگزار خواهد شد.

رحیمی راهپیمایی روز قدس را میراث گرانبهای بنیانگذار انقلاب اسلامی خواند و گفت: این روز، روز تقویت امید و نوید آزادی قدس و فلسطین و گسترش انزجار عمومی از اسراییل و همدردی جهانیان با فلسطین است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبارکه با اشاره به شکست رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ هایی همچون جنگ ۳۳ روزه لبنان افزود: این شکست ناشی از ناتوانی این رژیم جعلی است و ملت های جهان دریافته اند آنچه موجب اقتدار و پیروزی می شود، مقاومت است.

رحیمی افزود: خطیبان، صاحبان قلم و به خصوص رسانه ها باید برای نوجوانان موضوع فلسطین و مقاومت را تبیین و ماهیت رژیم اشغالگر قدس را افشا کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در ۶ شهر شهرستان برگزار می شود افزود: راهپیمایی روز قدس در شهرهای مبارکه ، دیزیچه، زیباشهر، طالخونچه ، کرکوند و مجلسی برگزار می شود.

محمد رضا اعتمادی معاون فرماندار شهرستان مبارکه نیز در این جلسه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: هدف از برگزاری راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم و ستم‌‏ دیده فلسطین اشغالی است.

اعتمادی تاکید کرد: وظیفه ماست که در این روز دست در دست هم دهیم و فریاد آزادی و عزت اسلام را به گوش جهانیان برسانیم.

اعتمادی راهپیمایی روز جهانی قدس را نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع قدس و مردم مظلوم فلسطین ذکرکرد و بیان داشت: حمایت و همراهی ملت ایران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار ایرانی‌های مسلمان و انقلابی علیه رژیم جعلی صهیونیستی از جمله اهداف راهپیمایی روز جهانی قدس است.
معاون فرماندار مبارکه بر حضور حداکثری مردم شهرستان مبارکه در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و افزود: دستگاه‏‌های متولی امر تبلیغات، اطلاع‌‏رسانی لازم را از زمان و مکان دقیق راهپیمایی در شهرستان انجام دهند.


دسته ها : سیاسی
X